mandag 20. desember 2010

God jul fra Nashville

Hei alle sammen!

Jeg er for tida i Nashville for å se det jeg mener er verdens beste country artist, Garth Brooks :) Skal på konsert til tirsdag og gleder meg masse.



Turen hit ble unormalt lang denne gangen pga uvær i Amsterdam. Først måtte vi sirkle rundt i lufta over Amsterdam før vi kunne lande. Da var vi såpass seine at vi måtte løpe for å rekke neste fly. Men det skulle vise seg å ikke være noe vits i det. Vi kom ombord i flyet til Atlanta men ble sittende i flyet, på rullebanen, i ca 10 timer! Har aldri sittet så lenge i et fly som står på bakken før! Etter hvert ble vi sendt tilbake til gaten, men da viste det seg at denne gaten ikke fungerte og de trappene vi skulle ha hatt for å komme ut var innesnødd! Derfor måtte vi kjøre å finne noen andre trapper og ta buss inn til terminalen igjen. Natta ble tilbringt på gulvet på Schipol flyplass Amsterdam da det ikke fantes tilgjengelige hotell. Dagen etter gikk flyet til Atlanta selv om det også da var tre timer forsinka.



Var en tur på Walmart i dag og der fant jeg ark til scrapping som virkelig var billig! En hel blokk kostet 5 $ ca 30 kr. Kjøpte totalt 8 blokker! Hun som stod i kassa lurte litt :)



Ønker alle en kjempefin jul! Håper været blir bedre i Amsterdam slik at jeg rekker heim til jul.

Klem Mona

1 kommentar:

  1. Oh my god vilket helvetes flygkaos... Jag stod också på just Shiphol i typ 10 timmar utan att få ta av en gång. Fast då var jag på jobb och inte passagerare och det var INTE nån trevlig upplevelse kan jag bara intyga!!! Hoppas ni hade en fin tur när ni väl kom iväg iallfall!

    SvarSlett